23 dec 2009

Het was vakantie dus ik had extra tijd om muziek te maken, of een poging tot, op z'n minst. Maar mijn hoofd bonkte en mijn tijdbom hield zich niet aan de regels. Volgens mijn tijdbom zou ik eerder gelukkig zijn, en grotendeels opgelucht. Ik snapte niet hoe. Ik verlangde naar een verloren vrienden, verloren door een jongen. Ze was mooi, lief en vooral rustig. Ik hield niet zo van drukke mensen. haar schrijfkunsten waren geweldig en ze fleurde me altijd op.
Jij, degene die dit leest zou boffen met zo iemand. Er zijn maar weinig van zo'n mensen, ze zijn ook snel weg, maar misschien heb jij net als ik gebofd en heb je er een mooie tijd van gemaakt.
En toen vond ik een brief in mijn dromen;

Dear Paige,

if I'd be forced to write you a song - a song only for you, and you'd listen to it everyday, it would be an a cappella or an instrumental song. But never, never both vocals and instruments. That would infect the harmony, my feelings for you. And you know how I feel about you, my dear Paige. You took me away, into the clouds, very cliché I know, but it's true. I've been watching you, while you were eating and when you were singing in the shower. You were my best friend, you've turned into my obsession. I was taken by someone, she was sweet, almost perfect for me. She was really hard to get, left me waiting for two weeks 'till I could see her again. She was going out with her friends. I know it was not her fault, but I need someone for myself, and you had time for me. I saw you everyday, right in front of me. You always gave me my name written on little scraps. You loved my name. And then I gave them to my girlfriend and she thought I was being weird. How could I tell her about my feelings for you, Paige? She is dead, Paige. No needs to worry, I didn't hurt her that much as if I told her about you. Come with me, to Alaska. Please, I'll be waiting for you at our tree, and make sure you leave after eight AM and before ten AM. I know your real name, Paige. It's beautiful, just like our future. Pack your stuff Ellen! I love you.


Yours truly, Deryck.

To be continued

Geen opmerkingen:

Een reactie posten